perjantai 29. tammikuuta 2010

Neidin huone

*Katossa ikkunan edessä kolme PartyLiten tuikku lyhtyä, nämä Johanna halusi muutama vuosi sitten ehdottomasti. Ikkunassa Ikean pitsiverhot ja bambu kaihtimet.
Johanna on ihannoinut jo pari vuotta vanhoja elokuvia, Kellossa Audrey Hepburn.
Viime viikonloppuna "ajan kuluksi" otettiin pensselit käteen ja maalattiin vitriinit, hylly ja tv taso käytettiin luonnon vaaleaa maalia.Tässä valmiina, mistään tavarasta ei voi luopua niin
halusin näkö esteeksi valkoista verhoa.Muksuilla oli ennen tähän muuttoa kerrossänky.
Johannalla siitä nyt käytössä sohvasänkynä ylempi sänky. Kuvassa aarteita ;)Tässä vielä lähempää.Meidän pikkuinen täystuho kääpiöpinseri, Zorro.
Kurjaa käyttää Zorroa näillä ilmoilla pihalla, mantteli päällä mutta ei suostu käyttämään "kenkiä". Tänä aamunakin pakkasta -23, pikkuinen hyppeli välillä kolmella jalalla kun paleli niin paljon.AudreyVaaleanpunainen helmi varjostin.
Poni kokoelmaa, näistä ei kuulema koskaan luovuta. Jotkut ovat nousseet arvoon arvaamattomaan. Hajuvesi "kokoelma"näitä ei ole koskaan tarpeeksi ;)CD torni.

Mukavaa viikonloppua, kaikille!

6 kommenttia:

Mummu-Ruusunen kirjoitti...

Ihana huone!
Ihan mun näköinen kerros sänky! Jos pojat suostuisi asuun samassa huoneessa niin jonkun ton tyylisen olisin ostanut kun edelliset -70 luvun alkuset kävi lyhyiksi.
Nuo aarteet oih! Edelleen minä en ole musta ihminen mutta kyllä ihan varmasti lähtisivät mukaani jos joissain vastaan tulisivat (mua pelottaa että musta alkaa pikkuhiljaa painostaan mua hyväksymään sen)!
Niin ja mistä mistä mistä on tuo päiväpeitto? Juuri tuollaista valkoista haen parisänky kokoisena!!!!
Hyvää viikonloppua toivotteleepi Mummu-Ruusunen!

Marika kirjoitti...

Valkoisella maalilla saa ihmeitä aikaan.Meilläkin saisi pensseliä heilutella..kun vain saisi aikaiseksi.. :D
Kaunis koti teillä!

Mukavaa viikonloppua!

maikku kirjoitti...

tosi kiva huone! ihania yksityiskohtia, tykkään erityisesti kellosta ja nuista tuikkulyhdyistä.

Minni kirjoitti...

Heippa!

Sinulle on postia minun blogissa :)

Possumamma kirjoitti...

Kaunis huone:)

Meillä ei kanssa karvakorvat ole näillä keleillä paljoa ulkona viihtyneet.

Mummu-Ruusunen kirjoitti...

Pakko viellä jatkaa tänne, mun oli pakko alkaa haaliin aarteita, löytyi jo yhdet helmet, helmi korvikset, 50-luvun piikkarit, omat hää käsineet jotka tosin on pitsiset mutta kelpaa ennekuin tollaset ihanat pitkät löytyy. Kettu puuhka mulla on jossain olen sen saanut edes menneeltä ystävättäreltäni. Ja ihan tämän postauksen vuoksi=o)
Yritän huomenna keretä kuvaamaan löytöjäni

Related Posts with Thumbnails