torstai 15. huhtikuuta 2010

Tällä viikolla

Viikon varrella postiluukusta on kopsahtanut kaksi kirjapaketia. En ole vielä ehtinyt tutustua näihin, jos joku yö jaksaisi valvoa ja uppoutua tuohon Peter Franzenin kirjaan.Alkuviikolla virkkasin kaksi pikkuliinaa, mallina oli kirpparilta ostettu liina. Mallia muunsin tietenkin tapani mukanaan ;) Ohuesta virkkauslangasta sama malli koukkuina 0,6 ja 1,25. Kaunis kirjan merkki on sydämellisestä vaihdosta helmikuulta, ensimmäistä kertaa nyt käytössä.Lauantaina olen ajatellut meneväni huutokauppaan, toivottavasti saan huudettua aarteita ;) Kirppiksellä en ole pariin viikkoon ehtinyt käymään. Tosin polttelee aina kun näkee toisten blogeissa ihania löytöjä. Olen koittanut tutkia erilaisia kuvankäsittely ohjelmia. Mitä ohjelmaa/ ohjelmia sinä käytät? Minulla on käytössä Photoshop Elements ja Picasa.

4 kommenttia:

Ainosofia kirjoitti...

Heips Tiina,
tuo Fransénin kirja on varmasti hyvä. Olen lukenut siitä pätkiä.

Toivotaan, että löydät huutiksesta mukavaa itsellesi kotiin.

Kysyit kuvankäsittelystä... käytän pääasiassa Corel-nimistä, mutta myös Picasaa ja mitä milloinkin tuolta netistä imuroituun ohjelmaan. Kivaa puuhaa :)

Kivaa viikon jatkoa!

Lezzie kirjoitti...

Hei!

Minullakin on tuollaisia pitsiliinoja. Se on kaunis malli. Kuvankäsittelyyn käytän nykyisin yksinomaan Picasaa. Aiemmin käytin PaintShopPro:ta ja Photoshop Elementsiä.

Arja kirjoitti...

Kauniita liinoja:-)) Minulla on adobe
photoshop ja corel.Toi photoshop on kamalan kallis ohjelma, mutta tarvin sellasen työni takia.Mukavaa huutokauppa reissua!

Ulla-Kristiina kirjoitti...

Kauniita liinoja ja varmaankin hyviä kirjoja.
Minä käytän Picasaa ja GIMP2:sta. Emimmäkseen Picasaa.

Mukavaa loppuviikkoa!!!

Related Posts with Thumbnails